Traballos de Comunicación Televisiva 2012

Aquí vos deixo a recompilación dos traballos da asignatura Teoría e Técnica da Comunicación Televisiva que impartín este curso xunto con Bibiana Juanes en Publicidade e Relacións Públicas.

O traballo consiste en crear un formato audiovisual seriado para internet, de xénero libre e temática publicitaria, para o cal teñen que preparar un dossier de venta, facer o pitching e crear o capítulo piloto. Comigo fixeron o desenvolvemento do proxecto e con Bibiana a realización dos pilotos.

Comunicación Televisiva é a primeira materia da titulación na que o alumnado colle as cámaras e se enfronta á edición en Avid, e a verdade é que as horas de prácticas quédanse moi xustas. Pese a iso, os resultados foron moi positivos. Falta algún traballo por erros no servidor no que se aloxaron ou porque non se colgou en internet.

Despois dun ciclo de tres anos propondo o mesmo proxecto de curso para os alumnos de Comunicación Televisiva creo que é hora de cambiar. O vindeiro curso dareille un xiro á asignatura para centrala máis na creación de campañas audiovisuais e na produción de spots, posto que o cambio de plano de estudos no grao deixou menos materias do eido audiovisual  das que había na licenciatura e considero que é preciso centrar máis a práctica da materia no eido publicitario do que estaba ata agora.

Así que… aí van os últimos!

AdverTV

Es lo que hay

Permiso para crear

Agencia desastre